kedd, augusztus 11, 2020
PROMÓCIÓ

FÓKUSZBAN

6 perces edzés

6 perces edzés állva, eszköz nélkül

0
Néha nagy előny, ha nem kell leülni, lefeküdni a földre, mégis tudunk edzeni. Akár a munkahelyen is, ha van nyugodt 5-6 percünk. Könnyed, átmozgató jellegű gyakorlatok, szerintünk inkább bemelegítéshez alkalmas, vagy ha nem akarsz leizzadni, de jól esne egy kis mozgás. Figyelemre méltó, hogy nem az unalomig ismételt aerobic mozdulatokon alapul, hanem a különböző harcművészetek elemeit használja fel.

TRX kezdőknek – 10 perces átmozgató edzés

0
Alap gyakorlatok. A videó angol nyelvű de teljesen jól követhető.
edzésterv kezdőknek eszköz nélkül

Otthoni köredzés edzésterv kezdőknek és haladóknak

0
A köredzés célja a légző- és szív-keringési rendszer fejlesztése, a nagy izomcsoportok foglalkoztatása, illetve az általános fittség növelése. Előnye, hogy viszonylag rövid idő alatt teljesen átmozgathatjuk vele a testet. Kb 8-10 gyakorlat elvégzése, pihenés nélkül 4 körben. Pihenő csak a gyakorlatsor végén lehet, aztán indulhat újra a „kör”.

KÖVESS MINKET

2,789KövetőTetszik
98KövetőKövetés

LEGFRISSEBB EDZÉSTERV

TÁMOGATÓINK

DIÉTA - FOGYÓKÚRA - RECEPT

HUMOR

AJÁNLÓ

edzőtermek budapesten árak, címek

Edzőterem Budapest: Hol és mennyiért edzhetsz

0
Edzeni kellene, de hol és mennyiért? Sokan teszik fel maguknak ezt a kérdést. Egyre bővülő listánkban a budapesti edzőtermeket hasonlítjuk össze ár/érték arányban, így könnyebben tudod eldönteni, hová érdemes alkalmanként, vagy rendszeresen eljárnod.
Spártai fekvőtámasz

Spártai fekvőtámasz

0
A hagyományos fekvőtámasznál lényegesen nagyobb terhelést ad az egyik oldalon elhelyezkedő izmoknak. Minél távolabb vannak a karok, annál nagyobb a terhelés. Haladóknak szánt gyakorlat.
Mr. Olympia győztesek

Mr. Olympia győztesek egykor és most

0
A videó az első 5 Mr. Olympia győztesét mutatja be akkori és mostani formájukban. Ketten sajnos már nincsenek köztünk, de akik igen, azok még mindig aktívan edzenek.
futópados futás

Minden amit a futópados futásról tudni érdemes

0
Nem árulunk el nagy titkot azzal, ha azt mondjuk a futás az egyik legpopulárisabb tömegsport, ami nem is véletlen. Szinte bárhol űzhető és tulajdonképpen...

Merevlábas felhúzás rúddal

0
Alapgyakorlat, mely a hátsó comb izom (combbicepsz) és az alsó hát edzésére szolgál. Angol neve: Stiff Legged Deadlift. Cél: A hátsó combizom, a farizom és a hát alsó izmainak erősítése. Ajánlott: Kezdőknek, haladóknak, nőknek, férfiaknak.

ÉRTÉKELÉS: EDZŐTERMEK, FITNESS TERMEK, MOZGÁS STÚDIÓK

EDZÉS GYAKORLATOK