Otthoni köredzés edzésterv kezdőknek és haladóknak

A köredzés célja a légző- és szív-keringési rendszer fejlesztése, a nagy izomcsoportok foglalkoztatása, illetve az általános fittség növelése. Előnye, hogy viszonylag rövid idő alatt teljesen átmozgathatjuk vele a testet. Kb 8-10 gyakorlat elvégzése, pihenés nélkül 4 körben. Pihenő csak a gyakorlatsor végén lehet, aztán indulhat újra a „kör”.

Twerk – Popsi edzés otthon

A twerk egy kiváló módszer a formás popsi kialakítására és arra, hogy megmutathasd a kemény edzések eredményét. Ne csak nézd a videó klippeket, hanem próbáld ki otthon. Rázd a popsid és élvezd a mozgást.

TÁMOGATÓINK

Ezt is érdemes elolvasni

Zumba, a mozgás öröme

Zumba

Minden korosztálynak egyaránt ajánljuk. Zumbáznak az idősebbek is, de gyerekeknek is szerveznek zumba órákat. Aerob edzés, zene és tánc, amit ez a mozgásforma nyújthat...
Hiit edzés otthon 20 perc alattvideo

20 perces otthoni HIIT edzés, eszköz nélkül 

Ha nincsen sok időd, ezt a tréninget követve 20 perc alatt teljes értékű edzést végezhetsz. nem kell hozzá semmilyen eszköz.
A női edzés fejlődésének 100 évevideo

100 év edzésmódszerei

Edzés tippek az elmúlt 100 évből.
aerial, antigravity joga

Felejtsd el a nehézségeket, élvezd a lógást!

A hétköznapok terheit letéve a teljes ellazulás élményét élheted át ezzel a zenés légtánccal. Kezdve az alap ászanákkal haladhatsz fokozatosan a komolyabb ügyességet kívánó,...
Női fitness a 60-as évekbőlvideo

Fitness edzés a 60-as években

Ez volt a mai modern edzés hőskora. Érdemes megnézni a különböző "okos gépeket" és a patyolat tiszta ruhákat.