5 hatásos fitness tipp Karácsonyra

Sokan döntenek úgy az év utolsó hónapjában, hogy elég volt az önsanyargatásból, ez a hónap a békéről és boldogságról szóljon.

0
18
Karácsonyi fitness tippek

Becsült olvasási idő: 6 perc

No és a habzsolásról. Így amit év közben fáradságos munkával megváltoztattak, most szépen visszaáll és kezdődik minden elölről. Visszatérnek a zsírpárnák, szűkebbek lesznek a ruhák, elernyednek a feszes izmok. Valóban ez a törvényszerű, vagy lehet ésszerű és vállalható megoldást találni erre a hónapra is?

Jöjjön egy pár ötlet, mivel tudod megőrizni eredményeidet, mégis nagyobb szabadságot biztosítva magadnak.

1. Végezz rövidebb, de intenzívebb gyakorlatokat.

Ha kevés az időd, növeld az intenzitás. Lehet, hogy itt az ideje a hiit edzés módszer kipróbálásának.

2. Egyél “sokat” okosan.

Van számtalan olyan étel, ami alaposan megtölti a pocakodat, mégsem hízlal. Ilyen pl. a brokkoli amiből szinte korlátlanul ehetsz. De találhatsz számtalan egészséges receptet, ami nem csak fogyókúrához, de a mindennapokra is tökéletes választás

3. A napi mozgásodat szétbonthatod több rövidebb részre.

Léteznek olyan rövid, mégis intenzív mozgásformák, amikkel akár 5 perc alatt is látványos eredményeket érhetsz el. legalább ezeket kövesd a nagy leállás alatt, hogy formában maradj. Pl. minden reggel, délbe és este egy 5 perces edzéssel már minimalizálhatod a károkat.

4. Ha nem jutsz el az edzőterembe, végezz otthoni edzéseket.

Számtalan saját testsúlyos, vagy minimális eszközt igénylő gyakorlat létezik. Egyeseket akár az irodában is végezhetsz ebéd előtt, vagy után. Otthoni edzések különböző variációkban

5. Egy pár szabályt fektess le magadnak jó előre erre az időszakra is.

Például nem eszed most sem meggondolatlanul a cukros, olajos ételeket. Minden nap mozogsz 10 percet. Sok folyadékot iszol. Odafigyelsz most is arra, hogy jusson a szervezetedbe elég fehérje és vitamin.

Fitness az ünnepek alatt

És még egy pár bónusz trükk

  • Használj kisebb tányért, így úgy tűnik mint ha többet ennél, mert nyugodtan tele rakhatod.
  • Egyél sok ropogós, de egészséges ételt, mert a ropogás is teltség érzetet ad.
  • Készíts még ma egy fotót, amin még jól nézel ki, és nézd meg minden nap, hogy átgondold, megéri e feladni az elért eredményeket.
  • Ha mégis a “bűnözés mellett” döntesz, ne legyen bűntudatod, mert az csak újabb bűnre fog sarkalni. Élvezd egy kicsit a rosszalkodást és utána élvezd a visszatérést a fitt napokhoz.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here