Popsi edzés konditeremben

A szokásos guggoláson kívül egy jól felszerelt konditeremben rengeteg gép áll rendelkezésre, hogy elérjük kitűzött céljainkat. Sokan nem tudják, hogyan kell valóban jól használni ezeket a gépeket, ezért próbálunk minél több gyakorlatot bemutatni, hogy hatékonyabb lehessen az edzés.

0
167

Becsült olvasási idő: 2 perc

Stéger Zoltán személyi edző vagyok a Fitness 2000-ből, és be szeretném nektek mutatni Balázs Fanni (nagy reménység) segítségével az egyik új gépünket, a PANATTA sport xpression lux popsi formálót.

Kivitelezés: Első lépésként állítsuk be a megfelelő magasságot és súlyt amivel a legoptimálisabban tudjuk kivitelezni a gyakorlatot. A gyakorlat két mozdulatból áll. Egy pozitív és egy negatív szakaszból.

  • A pozitív szakasz az a rész, mikor a lábunkat induló (lentről) helyzetből hátra felfelé dinamikusan elindítva emeljük (lendítjük) a farizom munkájának segítségével.
    Ennek a szakasznak a végén egy pillanatra megállítjuk és tudatosan meg feszítjük a fenék izmunkat.
  • Innen folytatódik a negatív szakasz ahol vissza engedjük szintén a far izom segítségével úgy, hogy a súlyt nem engedjük a helyére csapódni. Folyamatos feszítés alatt tartjuk a gyakorlat végeztéig. Próbáljuk lassabban vissza engedni a negatív szakaszban mint a pozitívban Kb 2:1 arányban, lehetőleg maximális koncentrációval.

Ezt váltott lábbal szünet mentesen próbáljuk meg elvégezni.Ezt váltott lábbal szünet mentesen próbáljuk meg elvégezni. Fontos a helyes légzés is! Pozitív szakaszában ki, negatívban be lélegzünk.

Ismétlések száma: Végezhetünk belőle 10-15 ismétlést, de akár 20-30-at is, az edzéstervünktől függően.

Edzés tipp: Próbálkozhatunk B variánsként úgy is, hogy a felső megfeszített pont után csak minimális vissza engedéssel apró pulzálással dolgoztatjuk meg a popsit.

Jó edzést kívánok!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here